5G: θαύμα ή εφιάλτης;

Τετάρτη 21 Αυγούστου 2019 ·


06.53. Τεντώνομαι απαλά στο κρεβάτι μου ενώ ακούγεται έξω το γλυκό τραγούδι του αηδονιού. Όπως κάθε πρωί, το ξυπνητήρι μου προγραμματίστηκε αυτόματα στο τέλος του κύκλου του ύπνου μου χάρη στους αισθητήρες που είναι κρυμμένοι κάτω από το στρώμα μου. Σηκώνομαι και τρέχω στο μπάνιο, όπου ο καθρέφτης μου δεν μου λέει ότι είμαι η πιο όμορφη ... Και μου προτείνει αντ' αυτού να αγοράσω ένα νέο θαυματουργό μέικ απ για να καλύψω τους μαύρους κύκλους μου. 

Κάτω από το ντους, δεν περισσεύει χρόνος για ονειροπολήσεις : ο συνδεδεμένος διακόπτης μου αναβοσβήνει για να με ενημερώσει ότι έχω υπερβεί τα επιτρεπόμενα 50 λίτρα νερού. Με την ξηρασία που μας πλήττει εδώ και αρκετά χρόνια, προσπαθώ να περιορίσω την κατανάλωσή μου. Το ίδιο ισχύει και για την ηλεκτρική ενέργεια, επειδή οι ανεμογεννήτριες και οι ηλιακοί συλλέκτες που τροφοδοτούν την πόλη δεν τηρούν όλες τις υποσχέσεις τους με αποτέλεσμα να έχουμε συχνά διακοπές. Ευτυχώς, ρυθμίζω τις συσκευές μου μέσω του μετρητή Linky [οι νέοι "έξυπνοι" μετρητές της γαλλικής "ΔΕΗ" δέχονται μαζική απόρριψη- σ.σ.]. Πολύ χρήσιμο εργαλείο, κι ας λένε οι κρυπτοοικολόγοι που θέλουν να επιστρέψουν στα κεριά. 

Στην κουζίνα μου, ο καφές είναι έτοιμος. Έβαλα τα συνδεδεμένα γυαλιά μου για να παρακολουθήσω τις ειδήσεις της ημέρας. "Θανατηφόρες ταραχές στο Σικάγο. Η αστυνομία επεμβαίνει: 35 νεκροί. Στραβοκαταπίνω, αφήνω κάτω τα γυαλιά. Είναι δύσκολο να αντέξει κανείς τη θέα ανθρώπων μέσα στα αίματα απο τόσο νωρίς το πρωί. Σημειώνω για αργότερα: να επαναρυθμίσω το λογισμικό μόνο για θετικές πληροφορίες. Πριν φύγω, μια ματιά στην πόρτα του ψυγείου με πληροφορεί ότι είναι άδειο. Δεν προλαβαίνω καν να παραγγείλω ό,τι με συμβουλεύει η οθόνη αφής, επειδή ο χρόνος τρέχει: έχω 10 λεπτά για να μπω στο αυτοκίνητό μου και να πάω στο γραφείο. Από τότε που οι κυκλοφοριακές ροές και τα φανάρια συνδέθηκαν με ένα κεντρικό σύστημα διαχείρισης, δεν υπάρχει το παραμικρό μποτιλιάρισμα.Τι άνεση να κυκλοφορείς μέσα σε ένα αυτόνομο αυτοκίνητο, που πάει μόνο του! Μπορώ να τελειώσω το μακιγιάζ μου στον καθρέφτη χωρίς να διακινδυνεύω κάποιο ατύχημα. Εντάξει, είναι αλήθεια ότι το αυτόνομο αυτοκίνητο είναι ένα προνόμιο που απολαμβάνουν οι πιο εύποροι, ενώ ο περισσότερος κόσμος στοιβάζεται στα μετρό των ιδιωτικοποιημένων εταιρειών, αλλά ο αέρας είναι πολύ πιο υγιής: τα παλιά αυτοκίνητα βενζίνης διώχθηκαν επί τέλους από την μητρόπολη. Όλοι κινούμαστε με ηλεκτρική ενέργεια ή με υδρογόνο. Φυσικά, το σύστημα δεν είναι αλάνθαστο. Τις προάλλες, ένα αυτόνομο αυτοκίνητο τσακίστηκε πάνω σε έναν τοίχο για να αποφύγει έναν άστεγο που περπατούσε στο δρόμο ... 

Αφού στάθμευσα κοντά στο γραφείο μου, περνάω μπροστά από το αγαπημένο μου κατάστημα και σταματάω για λίγο. Η βιτρίνα σαρώνει τη σιλουέτα μου. Εμφανίζεται ένα μήνυμα: "Συγχαρητήρια, χάσατε βάρος! Σας προσφέρουμε 15% πάνω στη νέα μας συλλογή." 

Διστάζω. 'Εχω αργήσει τρομερά. Αυτό το όμορφο φόρεμα θα περιμένει. Εξάλλου, είναι κάπως νωρίς για να το βάλει κανείς τώρα. Με τις κλιματικές διαταραχές, οι θερμοκρασίες αυτού του Ιουνίου 2030 είναι παγωμένες. Επιταχύνω, σαρώνω την ίριδα του ματιού μου για να ανοίξω την πόρτα του γραφείου μου. Εκεί, η οθόνη μου με πληροφορεί για τα πιο πρόσφατα δεδομένα παραγωγής. Δουλεύω σε μια αγροτική επιχείρηση χωρίς να έχω βάλει ποτέ το πόδι μου στα χωράφια. Ακριβώς όπως οι αγρότες, που αντικατέστησαν το τρακτέρ τους με έναν υπολογιστή. Με ένα απλό κλικ, μπορούν να ελέγξουν τα ρομπότ τους που ξεχορταριάζουν ή να εντοπίσουν τις καταστροφές των βλαβερών ζώων με τα drones τους. Κάποιες φορές βάζουν τις μπότες τους και τα συνδεδεμένα γυαλιά τους για να μεταδώσουν την κατάσταση των καλλιεργειών τους απευθείας στο κεντρικό μας γραφείο. Στην ιστοσελίδα μας, οι καταναλωτές μπορούν να δουν live τα φρούτα και τα λαχανικά που έχουν προ-παραγγείλει. Δεν υπάρχουν αποθέματα. Καμία απώλεια. Μόνο μία εξαιρετικά βελτιστοποιημένη γεωργία χάρη στο δίκτυο 5G.



https://tvxs.gr/news/blogarontas/5g-thayma-i-efialtis


Η Επανάσταση του 1943

Η Επανάσταση του 1943

revolution in the world

ελευθερη εκφραση

Η λίστα ιστολογίων μου

προσωπικές ιστοσελίδες

τύπος

διαφορα

È